Έχω εσένα...


Τραβώ γραμμή στα περασμένα
τι άλλο θέλω απ’ τη ζωή;

είδα στο όνειρο, πως πήρες τα φιλιά μου
και τα ταξίδεψες
σε Δύση και Ανατολή

είσαι δικιά μου, σ’ έχω κοντά μου
πάνω στους ώμους σου η αυγή

με ματιά λοξή κοιτάζω
βρίσκω έναν κόσμο
για να πλάσω απ’ την αρχή

δως μου φιλιά για προσκεφάλι
τι άλλο να ’χω στη ζωή;

σεντόνια στρώνω, κεντημένα
τραβώ γραμμή στα ειπωμένα
και στων χειλιών μου τη ροή

πνοή αφήνω στα μαλλιά σου
σε μια πριγκίπισσα ένα στέμμα

τραβώ γραμμή στα περασμένα
κι άλλο πια τώρα, δε ζητώ
αφού έχω εσένα.

Σχόλια

  1. παρά ένα λεπτό, με πάτησες.χιχι
    όμορφο, το σημερινό σου...
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι συγχρονισμός είναι αυτός σήμερα, μαζί στις καταχωρήσεις, μαζί στα σχόλια, μαζί στις διορθώσεις....ουιιι
    αρχίζω να ανησυχώ! Καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου