Θέλω να μάθω για σένα



Θέλω να μάθω
ποιο τραγούδι ψάχνεις να βρεις
όταν αγαπάς.
Θέλω να μάθω
ποια λόγια θες να πεις
όταν σιωπάς.


Θέλω να μάθω για σένα
όλα τα μη ειπωμένα
που κρύβεις στην καρδιά
πίσω από τα λόγια τα σκληρά
που μού 'πες μια βραδιά.


Θέλω να μάθω
ποιο άρωμα φοράς
ποιο τραγούδι προτιμάς
όταν πονάς.


Θέλω να μάθω για σένα
αν νοιάζεσαι για μένα
όταν κλαίω και πονώ
επειδή σ' αγαπώ.


Θέλω να μάθω
μέχρι πού μπορείς να φτάσεις
όταν αγαπάς
ποιες είναι οι αποφάσεις
που παίρνεις αν πονάς.


Θέλω να μάθω για σένα
της καρδιάς τα μυστικά
πες μου τουλάχιστον ένα
μ' αγαπάς μοναδικά;


Θέλω να μάθω
τι θέλεις να μου πεις
όταν δεν απαντάς
μόνο μη μου ζητάς
να σε ξεχάσω.

Σχόλια

  1. Ελένη μου πολύ όμορφο το ερωτικό σου...
    στην καρδιά μου μπήκε!

    Θέλω να μάθω
    τι θέλεις να μου πεις
    όταν δεν απαντάς
    μόνο μη μου ζητάς
    να σε ξεχάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ax! Νικολέττα μου, τι τραβάω!Προσπαθώ να τελειώσω μια εργασία ατελείωτη! Ξάπλωσα να ξεκουραστώ για λίγο και καθώς άκουγα ένα αγαπημένο τραγούδι εμπνεύστηκα αυτό το ποίημα! Σε κάτι τέτοιες στιγμές χαλάλωσης γεννιούνται στο μυαλό μου οι στίχοι! Είπα να μην ξαναγράψω αλλά σήμερα δεν τήρησα την απόφασή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό είναι Ελένη, να μη γνωρίζεις τίποτα για τον άνθρωπο που αγαπάς, γιατί μαθαίνοντας σιγά-σιγά τις παραξενιές του, υπάρχει περίπτωση η αγάπη σου να μετατραπεί σε μίσος...

    Κάτι που συμβαίνει σε νέα ζευγάρια, όπου η συμβίωση τελικά τους οδηγεί στο χωρισμό... γιατί απλά δεν ταιριάζουν!

    Η μία λύση είναι να μάθεις καλά τον άλλο, αλλά εκεί παίζει το ενδεχόμενο να τον αντιπαθήσεις από τις αρχές της γνωριμίας σας,
    η άλλη λύση είναι να τον μαθαίνεις σιγά-σιγά, κρατώντας μόνο τα καλά από αυτόν... και αδιαφορώντας για τις ιδιοτροπίες του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντως, όλα τα παραπάνω, καθώς και το κείμενό σου, αφορούν τη σφαίρα της πραγματικότητας και όχι τη σφαίρα του φανταστικού, του διαδικτύου!

    Εδώ Ελένη, όλα είναι ψευδαισθήσεις, κι αυτό γιατί το νετ παρέχει ανωνυμία κι έτσι βγάζεις από μέσα σου έναν διαφορετικό εαυτό!

    Ή πολλές φορές, επειδή δεν συμμετέχουν όλες οι ανθρώπινες αισθήσεις, παρά μόνο η όραση, υπάρχει περίπτωση να παρεξηγηθούν τα λεγόμενά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιώργο μου επιτρέπεις να διαφωνήσω.
    Το να μάθεις αργά ή γρήγορα για τον άνθρωπο σου δεν είναι κάτι που θα φέρει μίσος ή αντιπάθεια...
    να βαρεθείς πιο γρήγορα, ναι...
    αλλά δεν τίθεται θέμα αγάπης-μίσους
    γιατί όταν αγαπάς...ΑΓΑΠΑΣ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όσο για το ιντερνετ είναι ένα παιχνιδάκι με το οποίο μπορούν να πάρουν λιγάκι αέρα τα μυαλά σου...
    αλλά παραμένει παιχνίδι...πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιώργο, συμφωνώ μαζί σου. Εμένα στο ίντερνετ μου βγαίνει πολλή σοβαρότητα ενώ στην πραγματικότητα είμαι πολύ χαρούμενος κι ευχάριστος άνθρωπος, γελάω πολύ, λέω αστεία, κάνω τους άλλους να γελάνε αλλά στο ίντερνετ είμαι σοβαρή και προσέχω τα λόγια μου για να μη με παρεξηγήσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελένη μπράβο σου
    εγώ πάλι είμαι το εντελώς αντίθετο...
    στο ίντερνετ είμαι πιο ελεύθερη, κάτι που στην ζωή μου δεν...

    βέβαια ξέρω ότι είναι πιο εύκολο να παρεξηγηθώ αλλά...αυτό είμαι στο νετ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου