Σε περιμένω


Μια πριγκίπισσα γλυκιά
ονειρεύεται, δακρύζει και πονά
στο παλάτι του ονείρου.
Με ρόδα και κρίνα
πεταλούδες και πουλιά
για συντροφιά
την αγάπη τραγουδά.
Χρόνια τώρα περιμένει
τον πρίγκιπα που θα την κάνει ευτυχισμένη.
Μα ο πρίγκιπας ακόμα να φανεί
κι αυτό γιατί
ίσως δεν υπάρχει πουθενά
όπως τον ονειρεύεται αυτή
ένας πρίγκιπας που θα την αγαπά για πάντα.
Απλά περιμένει ένα θαύμα.
Όμορφε πρίγκιπα των παραμυθιών
σε περιμένω στο φως των αστεριών
όσο κι αν είσαι μακριά μου
έλα και θα δεις τα δάκρυά μου
που τρέχουν μέσα απ' την καρδιά μου
να χαρείς.

Σχόλια

  1. Θα'ρθει ο πρίγκιπας σου
    θα'ρθει μες στην καρδιά σου
    θα'ρθει κάποια μέρα
    ...μα κοίτα, γελαστή να σε βρει! :)

    Ελένη καλησπέρα, πολύ δάκρυ τρέχει σήμερα, ενώ εχθές γεμίσαμε την Πορφυράδα με λουλούδια ...

    Tι φταίει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xθες του τριανταφυλλου η μερα και σημερα του πριγκηπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη μου όλα με την ώρα τους, και στην ώρα τους.Έτσι έλεγε η γιαγιά μου.Μην απελπίζεσαι θα 'ρθεί ο "πρίγκηπας" και να δείς που θα μετανιώνεις για αυτές τις μέρες που στεναχωριέσαι!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιώργο μου, Μαρία μου, Νικολέττα μου, η σημερινή ήταν η τυχερή μου μέρα.Μου τηλεφώνησαν τρεις φίλες μου και δύο φίλοι μου. Και μάλιστα ο ένας φίλος μένει Αλεξανδρούπολη αλλά δε με ξεχνάει ποτέ.Με τη μία φίλη βγήκα για φαγητό το βράδυ. Το απόγευμα μια ξαδέλφη μου με βοήθησε σε μια εργασία και μετά πήγα σε μια δασκάλα που με βοήθησε κι αυτή σε εργασία. Πέρασα τόσο ωραία και γέλασα τόσο πολύ που ξέχασα και τον πρίγκιπα που δε λέει να έρθει επιτέλους.
    Μην ανησυχείτε λοιπόν.Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας.Τι ωραία που νιώθω όταν βλέπω ότι έχω φίλους που με θυμούνται,που μ' αγαπούν και με βοηθούν! Φιλιά σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου