Εκείνο το καλοκαίρι


Αγαπημένε και παλιέ μου φίλε
γιατί μηνύματα μου στέλνεις
και θέλεις να μαθαίνεις
τι κάνω κι αν σε ξέχασα
κι αν άλλον τώρα αγαπώ;
Αφού εσύ μου ζήτησες
να σε ξεχάσω
και να σε ξεπεράσω
και ξέρουμε καλά κι οι δυο γιατί.

Και τα κατάφερα και ξέχασα
το πόσο πόνεσα όταν σ' έχασα
το τραγούδι που μου αφιέρωσες
το βράδυ που σ' ένα μπαρ με κέρασες
της τέλειας ευτυχίας το μεθυστικό ποτό.
Με τα λόγια σου με μέθυσες
με την αγάπη σου με ζάλισες.

Αλλά κατάφερα και ξέχασα
το καλοκαίρι εκείνο
που σα δελφίνια κολυμπούσαμε μαζί
και σαν ελάφια τρέχαμε στην άμμο
γελαστοί.

Κατάφερα και ξέχασα
τα μάτια σου τα λαμπερά
που με κοιτούσαν τρυφερά
και τη φωνή σου τη γλυκιά
που μου 'λεγε τραγουδιστά:
"Σ' αγαπώ."
Αλλά αν σε θυμηθώ
σε σκέφτομαι μ' αγάπη
χωρίς όμως να πονώ.

Μήπως τελικά
η δικιά σου καρδιά
δεν κατάφερε να με ξεχάσει
ολοκληρωτικά
και να παραδεχτεί
πως άλλη ν' αγαπήσει
δεν μπορεί;

22/8/06

Σχόλια

  1. όσα καλοκαίρια κι αν περάσουν, είναι κάποια θα μείνουν για πάντα στο μυαλό μας.
    Έχω ζήσει κι εγώ καλοκαίρια αξέχαστα, που θα ' θελα πολύ να γυρίσουν πίσω, όχι για να αλλάξω τα γεγονότα τους, αλλά να ξαναζήσω τις στιγμές τους.

    Ίσως αναφερθώ σε κάποιο απο τα επόμενα γραπτά μου σε αυτά...

    Σ' ευχαριστώ Ελένη, και να θυμάσαι πως ότι γίνεται, γίνεται για κάποιο λόγο...
    καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νικολέττα, σ' ευχαριστώ για τα ωραία σου λόγια. Θα περιμένω τα ποιήματά σου για αξέχαστα καλοκαίρια αφού είναι και επίκαιρα. Αφού έχουμε καλοκαίρι ταιριάζει να γράφουμε για αναμνήσεις από όμορφα καλοκαίρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο, συναισθηματικό και έντονα καλοκαιρινό, επίκαιρο Ελένη!!
    Του ταιριάζει και η φωτογραφία και το πάθος! Καλημέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιώργο, καλησπέρα. Σ'ευχαριστώ. Θα γράψω κι άλλα επίκαιρα με σχετικές φωτογραφίες. Έχουμε βροχές και δεν άρχισα ακόμα τα μπάνια οπότε τη θάλασσα θα τη βλέπω στις φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου