Αν ήμουν


Αν ήμουν χρώμα
θα ήμουν το κόκκινο
γιατί την καρδιά μου ζεσταίνει
η φωτιά της αγάπης.

Αν ήμουν άνεμος
θα ήμουν ένα δροσερό,
θαλασσινό αεράκι
για να δροσίζω τους ανθρώπους
στον καύσωνα του καλοκαιριού.

Αν ήμουν κάτι στον ουρανό
θα ήμουν ένα αστέρι φωτεινό
για να φωτίζω
και το δρόμο να δείχνω
σ' αυτούς που περπατούν στα σκοτάδια.

Αν ήμουν δέντρο
θα ήμουν το έλατο
για να με στολίζουν τα παιδιά
τη χριστουγεννιάτικη βραδιά
και να τα βλέπω χαρούμενα
ν' ανοίγουν τα δώρα.

Αν ήμουν κάτι στη θάλασσα
θα ήμουν γοργόνα
γιατί θέλω να βλέπω
τις ομορφιές του βυθού.

Αν ήμουν τραγούδι
θα είχα χαρούμενο σκοπό
για να δίνω χαρά.

Αν ήμουν πουλί
θα ήμουν αηδόνι
να τραγουδώ το σ' αγαπώ
γιατί μ' αρέσει να το λέω συχνά.

Αν ήμουν ηρωίδα ελληνικής τραγωδίας
θα ήμουν η Ιφιγένεια
γιατί θυσιάζομαι για τους άλλους.

Αν ήμουν το θαύμα για τους ανθρώπους
θα γινόμουνα η ελπίδα
για τα παιδιά εκείνα
που αυτοκτονούν
που πεινούν
που απελπίζονται
που απογοητεύονται
που παίρνουν ναρκωτικά
που έχουν προβλήματα ψυχολογικά.

Θα έδινα νόημα
σκοπό στη ζωή τους
τότε θα ήθελαν να ζήσουν
γιατί θα έβλεπαν την ομορφιά της ζωής
κι όχι τις δυσκολίες της.

Αν ήμουν νεράιδα
στη λίμνη της αγάπης
με το μαγικό ραβδί
θα άγγιζα την καρδιά σου
για να μ' αγαπάς παντοτινά
μοναδικά
όπως εγώ εσένα.

Αν ήμουν μια ευχή
θα ευχόμουν να 'μαστε μαζί
αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι
σ' όλη μας τη ζωή.

Αν ήμουν ένα από τα όνειρά σου
θα σκούπιζα τα δάκρυά σου
με το μαντίλι της καρδιάς
τις πληγές σου θα γιάτρευα με μιας
με μια αγκαλιά, μ' ένα φιλί
κι όταν ξυπνούσες,
θα χαμογελούσες
βλέποντας πόσο όμορφη
είναι η ζωή.

23/6/06

Σχόλια