Πόσο θα 'θελα



Πόσο θα 'θελα
το χρόνο να γυρίσω πίσω
πάλι.
Πόσο θα 'θελα
ν' αρχίσω απ' την αρχή
χωρίς τα λάθη.

Πόσο θα 'θελα
στο δρόμο να σε συναντώ
και πάλι.
Πόσο θα 'θελα
απ' την αγάπη σου για μένα
να 'χω ζάλη.

Πόσο θα 'θελα
στα μάτια σου να βλέπω
την αγάπη.
Πόσο θα 'θελα
στην αμμουδιά να τρέχουμε
και πάλι.

Πόσο θα 'θελα
τραγούδια και λουλούδια
να μου δίνεις.
Πόσο θα 'θελα
αγάπη μ' έργα και με λόγια
να μου δείχνεις.

Πόσο θα 'θελα
το σ' αγαπώ να μου το λες
τραγουδιστά.
Πόσο θα 'θελα
να σε κρατήσω μη μου φύγεις
μακριά.

Πόσο θα 'θελα
τα μυστικά μου όλα
να στα λέω.
Πόσο θα 'θελα
τα μυστικά σου όλα
να τα ξέρω.

Πόσο θα 'θελα
το σ' αγαπώ ν' ακούω
από σένα.
Πόσο θα 'θελα
το σ' αγαπώ ν' ακούσεις
από μένα.

Πόσο θα 'θελα
μέσα στα μάτια μου
να δεις τι νιώθω.
Κοίτα με καλά.
Πόσο θα 'θελα...
Μήπως αυτά που σου ζητάω
είναι πολλά;

Πόσο θα 'θελα
το πόσο σ' αγαπώ
να σου το δείξω.
Ρώτα με ξανά.
Πόσο θα 'θελα...
Παντού σε ψάχνω
μα δεν είσαι πουθενά.

Δεν είσαι εδώ
να σε πάρω αγκαλιά
να σε γεμίσω με φιλιά.
Πόσο θα 'θελα...
Το όνειρο τελειώνει
και είμαι μόνη.

30/5/06

Σχόλια

  1. Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφο Ελένη μου.. γεμάτο..
    Καλημερα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία, καλημέρα. Έτσι νιώθω όταν ερωτεύομαι! Όλα αυτά τα απλά πράγματα που ζητώ αρκούν για να με κάνουν ευτυχισμένη! Δε ζητώ πλούτη, χρήματα, ομορφιά αλλά αληθινή αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου