Το μυστικό μου ακρογιάλι


Φεγγάρι μου!
οι έρωτες τους παρελθόντος
μοιάζουν με σβησμένα αστέρια
μπροστά στη δική σου λάμψη.

Ανεκπλήρωτο όνειρό μου
θα ήθελα να ήσουν δικός μου
κι εγώ να ήμουν δικιά σου.
Όμως δε θα γίνει ποτέ αυτό.

Πάντα κάποια άλλη θα κάνεις
ευτυχισμένη με την αγάπη σου.

Τα μάτια σου ποτέ δε θα τα δω
να με κοιτούν με αγάπη κι έρωτα.

Ποτέ δε θ' ακούσω τα γλυκόλογα του έρωτά σου.
Θα τα χαρίζεις πάντα σε κάποια άλλη.

Ποτέ δε θ' ακούσω το τραγούδι σου
που θα μου αφιέρωνες
αν ήμασταν μαζί.
Κάποια άλλη πάντα θα το χαίρεται.

Ποτέ δε θα με ζεσταίνει η αγκαλιά σου.
Ποτέ δε θα γευτώ τα φιλιά σου.
Ποτέ δε θα σκουπίζεις τα δάκρυά μου
όταν πονώ για να με παρηγορήσεις.

Είσαι η ατέλειωτη αγάπη μου
που η φωτιά της θα καίει
παντοτινά την καρδιά μου.

Είσαι εκείνος που άγγιξε
τα βάθη της ψυχής μου
και την ξύπνησε από τον ύπνο της μοναξιάς.

Είσαι εκείνος που συγκίνησε
όσο κανείς άλλος την καρδιά μου.
Είσαι εκείνος που για μένα νοιάστηκε.

Είσαι εκείνος που εμπιστεύτηκα
και φανέρωσα όλα τα μυστικά της καρδιάς
και με δέχτηκες και μ' αγάπησες όσο κανένας άλλος.

Είσαι εκείνος που μου άνοιξες
όσο κανείς άλλος την καρδιά σου.
Τη γνώρισα, την αγάπησα.
Θα την αγαπώ αιώνια.

Είσαι το μυστικό μου ακρογιάλι
που θα ονειρεύομαι τις νύχτες
όταν κοιτώ τ' αστέρια, το φεγγάρι,
Φεγγάρι μου!

30/6/07

Σχόλια

  1. fegkaroaktides aplomenes sthn selida.
    ena poiima gemato alithia kai romantismo.
    iperoxo.!
    aionia alithia,
    h agaph soy afti.
    ''Είσαι η ατέλειωτη αγάπη μουπου η φωτιά της θα καίειπαντοτινά την καρδιά μου. ''
    min papsis pote na eisai afti h agaph...kai tote ston dromo tou fegkariou...tha wrethis ton ourano pou tha se fotizh ston hlio sou..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασιλιά του δάσους, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πιστεύω πως η αγάπη πάντα θα υπάρχει στην καρδιά μου και η φλόγα της δε θα σβήσει ποτέ. Η αγάπη αυτή δεν έχει όρια. Δεν τελειώνει ποτέ και τίποτε δεν μπορεί να την μειώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. eisai i alithia....
    kai pote den ginete se mia kardia san kai tin dikia sou afti na pethani...sinexise den eisai monoi...poloi dipsane gia afto to nero..kai esei mas ksedipsas..
    i agapi den exei pria...
    i agapi afti den exei telos den exei arxi...exi esena , exi to fos sou...exei to ellhniko to pneyma pou mesa sta logia sou zei...sinexise .
    dipsao na pino to nero tis agapis sou. einai apo pono genimeno...
    ma apo tin agapi sou evlogimeno.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγάπη δίχως όρους και όρια.
    Αγάπη ανιδιοτελής.
    Αγάπη που το μόνο που ζητά είναι αλήθεια και ομορφιά.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιωάννη, μέσα από τα ποίηματά μου προσπαθώ να εκφράσω κάποιες αλήθειες με ποιητικό τρόπο που να συγκινεί την κάθε καρδιά.

    Ανατολή, η αληθινή, η καθαρή, η ανιδιοτελής αγάπη είναι το λαμπερό φόρεμα της ψυχής που τη στολίζει και την ομορφαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλώ Εσένα ψυχή μου……
    Ιωάννη….όμορφα δειλινά να σε βρουν..
    Κι αυγες μ΄ αληθινά χαμόγελα κι ακροδάχτυλων αγγίγματα….….


    ΕΛΕΝΗ μου...σε ευχαριστώ για την ευχή....
    είμαι εκτός αυτόν τον καιρό....
    για λίγο για πολύ δε ξέρω....
    Σε ευχαριστώ...

    (απλά περνώ τις "καλοκαιρινές διακοπές" εντός” ....μου

    σε φιλώ όμορφη μου.....
    σε ευχαριστώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρίνα, να περνάς καλά και να είσαι ευτυχισμένη. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου