Κάποτε θα είμαστε μαζί


Οι ώρες, οι μέρες
οι μήνες, οι εποχές
περνούν
μες στη μοναξιά
σαν ξεχασμένα αποδημητικά
που πίσω δε γυρνούν.

Χάσαμε τόσες στιγμές
από το χθες.
Θα μπορούσαμε να είμαστε μαζί.
Ίσως να φταις εσύ
ίσως κι εγώ.

Μα ήρθε η ώρα να σου πω
η διαίσθηση δε με γελά
ξέρω καλά.

Κάποτε θα είμαστε μαζί.
Μην κλαις
κάποτε θα λες
γεννηθήκαμε για έναν προορισμό
ζήσαμε για ένα σκοπό.

Οι δρόμοι μας διαφορετικοί
εσύ πας στη δύση
εγώ στην ανατολή
μα κάποτε θα συναντηθούν.

Οι καρδιές θα ενωθούν
το ταξίδι θα το κάνουμε μαζί
άγνωστη η διαδρομή
μα στην ευτυχία οδηγεί.

30/5/07

Σχόλια

  1. ΠΟλύ όμορφο! Κάποτε θα είμαστε μαζί... Ζώντας με μια ελπίδα, με ένα σκοπό... donjuan.pblogs.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ποίημα αυτό θα μου θυμίζει πάντα να μην ξεχνώ την ελπίδα όταν κάποτε τη χάνω. Κώστα, καλησπέρα. Ευχαριστώ για τα τραγούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οταν θα έχω χρόνο, θα γράψω μία ιστορία ή ένα ποιήμα και θα σου το αφιερώσω! Εχω άδεια αυτήν την εβδομάδα και τρέχω να φτιάξω τα χαρτιά της μονομοποίησής μου. Μέχρι τώρα είμαι αορίστου χρόνου. Οδηγός στο Δήμο Αθηναίων είμαι. Καλό σου βράδυ. donjuan.pblogs.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. na sou po..kapia poihmata sou tha eitan iperoxa an ta melopiousame..
    poli glika logia me noimata...
    imaste se ena spiti me ta ''paidia ''mou kai me xara tous ediksa ta poihmata sou..sta alithia ta diavasame ola..kai evales mia efxaristi nota stin parea mas.
    na eisai panta kala.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κώστα,καλημέρα. Σ' ευχαριστώ. Σου εύχομαι καλή μονιμοποίηση. Να 'σαι καλά.

    Ιωάννη, καλημέρα. Χαίρομαι που σας αρέσουν τα ποιήματά μου. Δεν ξέρω αν μπορούν να μελωποιηθούν. Εμένα δεν μ' ενδιαφέρει αυτό αλλά επιθυμώ να τα διαβάζουν φίλοι και φίλες στο ίντερνετ και να μου λένε τη γνώμη τους, τις συμβουλές τους γιατί εκείνο που έχω ανάγκη είναι η φιλία, η αγάπη, η ψυχολογική υποστήριξη και η επικοινωνία. Να 'στε όλοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου