Σ' έχω ερωτευτεί




Αν ο έρωτας αποβλέπει στην ψυχή
τότε σίγουρα σ’ έχω ερωτευτεί.

Έχει καιρό να μου συμβεί
κι έχω ξεχάσει πώς είναι ν’ αγαπάς
να σ’ αγαπούν
μα κάθε φορά που σιωπάς
ένας πόνος σα βέλος
τρυπά την καρδιά.

Άραγε ήρθε το τέλος;
Μοναξιά
αβάσταχτη σιωπή
σα φυλακή
ατελείωτη απόσταση
ανασφάλεια, ανησυχία
αγωνία.

Δεν το παίρνω απόφαση.
Λάθος κάνω
που σε σένα κολλάω
άδικα πονάω.

Περιμένω τον ήλιο να έρθει κοντά μου
και τ’ αστέρια που πλησιάζουν
διώχνω μακριά μου.

Δε θα 'ρθεις.
Κάτι σου κλείνει το στόμα.
Να μιλήσεις δε θέλεις, δεν μπορείς.
Αν θέλεις όμως την καρδιά σου ρώτα.

Μου λείπεις, φοβάμαι.
Ίσως δε θες πια να μιλάμε.

Μόνη, από αγάπη στερημένη
απογοητευμένη
τα λάθη της ζωής μου μετρώ.

Φοβάμαι απ’την αρχή να ξεκινήσω
Φοβάμαι να ζήσω.
Μακάρι να ήσουν εδώ.

Σ’ αγαπώ
πιο πολύ όσο περνά ο καιρός
γιατί από μένα είσαι διαφορετικός
γιατί είσαι
ό,τι δεν μπορώ να είμαι.

31/5/06

elenitheof

Σχόλια