να το θυμάσαι..



Θέλω να γράψω απόψε..
νοιώθω την ανάγκη να βγάλω όσα δεν τόλμησα ποτέ
πέρασα από λόφους πολλούς
μόνος
και κατάφερα ν’ ανέβω βουνά
να μένω μόνος και να βγάζω απ’ το σώμα μου τ’ αγκάθια
θυμάμαι το παρελθόν και πονάω ακόμα

Τόλμησα ν’ αγγίξω τα όνειρά σου
χωρίς να έχω δικαίωμα
χωρίς να σκεφτώ
παραδομένος σ’ αυτό που νοιώθω

Πήρες τη σκέψη μου.. τη λογική μου
πήρες νερό απ’ τη δροσιά μου και την έκανες μπαλάντα
πήρες κομμάτια απ’ τη ζωή μου και τα έκανες στοίχο.. ερωτικό..
πήρες στα δυο σου χέρια την ψυχή μου κι έβαλες το στόμα σου κοντά
πολύ κοντά

Μου έδωσες ανάσα και πήρα ζωή
μου έδωσες ζωντάνια και με γέμισες
ξεκλείδωσες αισθήματα
με κοίταξες στα μάτια και έγινα φωτιά
με κέρασες γλυκό κρασί.. και μέθυσα χαρά

ακούω..
καμπάνες αγγέλων σε ρυθμούς ροκ

αγγίζω..
χέρια βελούδο.. και τρέμω

μυρίζω..
ρόδα απ’ το σεντόνι σου και κλείνω τα μάτια

γεύομαι..
τη δροσιά των ονείρων σου.. και ριγώ

βλέπω..
της ψυχής σου τα μάτια.. και δακρύζω από χαρά



σε λατρεύω.. να το θυμάσαι..





shades

Σχόλια