Αντιθέσεις


Μαύρο ή άσπρο; Άσπρο ή μαύρο;
Τι χρώμα άραγε, πρέπει να ντυθώ;
Όλα στη ζωή μου, μια αντίθεση...
Πώς να επιλέξω, τι χρώμα να φορώ;

Το μαύρο ή το άσπρο ή και τα δυο;
Άσπρες είναι οι μέρες, στη μαύρη μου ζωή.
Πώς να αποφασίσω, τη σωστή επιλογή;
Θα ρίξω ένα νόμισμα, στην τύχη ν’ αφεθώ...

Κορώνα ή γράμματα; Γράμματα ή κορώνα;
Ζω με μια αντίθεση, αλλόκοτα κι αντιφατικά...
Γράμματα το πνεύμα μου, κορώνα η καρδιά μου.
Λογική ή συναίσθημα, να έχουν τα όνειρά μου;

Καρδιά ή πνεύμα; Πνεύμα ή καρδιά;
Πώς να βρω κουράγιο, να βαδίζω στα τυφλά;
Νιώθω το μυαλό, να μην ορίζει πια τη σκέψη...
Πρέπει αυτό το νόμισμα, τη λύση να εφεύρει.

Και τελικά, την λογική ή το συναίσθημα να βρω;
Μήπως μου χρειάζεται να τα ’χω και τα δυο;
Μήπως το μυαλό, πρέπει συναίσθημα να εκπέμπει;
Και μήπως η καρδιά, πρέπει στο πνεύμα να επέμβει;



Γιώργος Κόκκινος
26/2/2005

Σχόλια