Καινούργιος έρωτας


Καινούργιος έρωτας απόψε ξημερώνει
κι έχει το όνομα που πάντοτε αγαπούσα
συγνώμη αγάπη μου παλιά, σε καρτερούσα
μα εσύ απόγινες στιλέτο που καρφώνει

έτσι κι εγώ βρήκα τη δύναμη να κρύψω
μία πληγή που ‘χω στα χείλη να ματώνει
κι άμα ρωτήσεις το Θεό γιατί ‘σαι μόνη
παρ’ την απάντηση και καν’ την φυλακτό

είμαστε άνθρωποι και σφάλμα ο,τι ζούμε
μα ούτε ο θάνατος δε θέλει να τ’ αλλάξει
από αγάπη σ’ άλλη αγάπη οδηγούμαστε
δίχως πιοτό λίγο απ’ τον έρωτα να πιούμε

φύγε λοιπόν, είσαι πια ελεύθερη και μόνη
τράβα να βρεις αυτό που πάντα επιθυμούσες
τι κι αν τα χείλη σου, μου είπαν μ’ αγαπούσες
τωρ’ αμφιβάλλω μες στη σκέψη σου αν ζω

καινούργιος έρωτας απόψε μ’ ανταμώνει
κι έχει τα μάτια σου, που πάντοτε ποθούσα
θυμήσου λίγο όταν στα χείλη σε φιλούσα
κι ήθελα τόσο η στιγμή να μην τελειώνει

τώρα τα χείλη μου θα σμίγουν μ’ άλλα χείλη
κι η αγκαλιά μου θα γεμίζει μ’ άλλο σώμα
για παραδέξου το λοιπόν, μπορείς ακόμα
έφταιξες κάπου, για να φτάσουμε ως εδώ.


γιώργος_κ

Σχόλια