Μαγικές μελωδίες * μυστικοί θησαυροί

Θέλω ν΄αφεθώ σε μια μελωδία.
Nα με πάρεις απ το χέρι και να μου δείξεις τα βήματα του χορού.
Κράτα με σφιχτά, μη με αφήσεις!
Τώρα σ΄έχω ανάγκη περισσότερο από ποτέ.

Ας μου δείξεις πράγματα που δεν έχω δει,
ας μου δώσεις να γευτώ ότι δεν γνωρίζω ακόμα,
ας μου μάθεις ότι παρέλειψαν να μου διδάξουν άλλοι…
δε το θεωρούσαν σημαντικό, αφού δε χωρούσε στο δικό τους μικρό
και εύθραυστο, κρυστάλλινο κόσμο
και πάνω απ΄όλα ας μοιραστείς μαζί μου χωρίς να φοβάσαι το μετά.

Δε θέλω να σου κλέψω ότι θεωρείς πιο πολύτιμο,
θέλω απλώς να σε γνωρίσω καλύτερα
και να μοιραστώ μαζί σου και τους δικούς μου θησαυρούς,
δεν ωφελεί να τους κρατάω άλλο μυστικούς.
Υπάρχουν για κάποιο λόγο και ίσως αυτός ο λόγος να είσαι εσύ.

Μη με φοβάσαι!
Πάρε με απ το χέρι και δείξε μου ότι δεν έχω δει ακόμα...


Georgia's World

Σχόλια