Η χώρα των ονείρων μου




Ποια είναι η χώρα των ονείρων μου;
Η αγκαλιά σου που με μαγεύει και με οδηγεί στον παραδεισένιο κήπο της αγάπης μας!

Ποιος είναι ο ήλιος της;
Τα μάτια σου που με ζεσταίνουν με την αγάπη που ακτινοβολούν!

Ποιο είναι το φεγγάρι της;
Η λαμπερή μορφή σου που με φωτίζει τα βράδια και τα γλυκαίνει!

Ποια είναι τ' αστέρια της;
Τα χέρια σου που πραγματοποιούν κάθε επιθυμία και όνειρο!

Ποια είναι τα άνθη της;
Τα γλυκά σου λόγια που ομορφαίνουν τη ζωή μου και τη γεμίζουν αρώματα και χρώματα!

Ποιο είναι το ουράνιο τόξο της;
Η υπόσχεση πως θα είσαι για πάντα κοντά μου και δε θα με πληγώσεις ποτέ και δε θα πνιγώ ποτέ ξανά από τα δάκρυά μου για μια χαμένη αγάπη!

Ποιος είναι ο κρυμμένος θησαυρός της;
Η χρυσή σου καρδιά που μ' αγαπά ατελείωτα και τρυφερά!

29/8/09
elenitheof

Σχόλια