Προσωπογραφία ή 40 πράγματα που ίσως θέλατε να μάθετε για μένα



(...κοινώς,
σκοτώνοντας την ώρα μου!)


1.
Είμαι γενικά πολύ ανεκτικός και ευαίσθητος τύπος. Κλαίω εύκολα, συγκινούμαι,
παθιάζομαι, δίνομαι σε ό,τι κάνω, γι’αυτό και μου είναι δύσκολο να ξεπεράσω
χωρισμούς, αποχωρισμούς από ανθρώπους ή άλλα όντα...


2.
υποφέρω χρόνια από ενοχλήσεις στο στομάχι, παρ’όλα αυτά μπορώ και «ταράζω» τους
καφέδες. Είμαι εθισμένος και δεν μ’ ενοχλούν.


3.
τα προβλήματα υγείας χρόνο με τον χρόνο αυξάνονται, αλλά αυτά που με
προβληματίζουν περισσότερο είναι τα χρόνια ψυχολογικά, διάφοροι ψυχολογικοί
παράγοντες που με ρίχνουν... πιστεύω ότι όλα ξεκινούν απ’ το αν έχεις καλή
ψυχική υγεία. Μετά όλα τ’ άλλα έρχονται μόνα τους...


4.
ζηλεύω πολλούς και πολλά και πολλούς από εσάς, για τον τρόπο που χαίρεστε τη
ζωή σας. Ποτέ δεν ζήλεψα τα χρήματα ή τον πλούτο, παρά μόνο τον τρόπο ζωής σας,
γιατί θα ήθελα να ήμουν στη θέση σας, ενώ δεν μπορώ να το κάνω...


5.
είμαι γενικά, κλειστό και αντικοινωνικό άτομο πια, κλείνομαι σ’ ένα χώρο
(μέρες, έχει τύχει και πάνω από εβδομάδα) και σκέφτομαι τα δικά μου, μακριά από
όλους.


6.
ένα από τα ταλέντα του χαρακτήρα μου είναι να πλάθω συναισθηματικούς κόσμους με
στίχους. Γι’αυτό μπορώ να πω πως είμαι περήφανος.


7.
είμαι τελειομανής μέχρι αηδίας και είμαι περήφανος γι’αυτό! Παρ’ όλα αυτά,
άφησα στη μέση όλες μου τις σπουδές όταν υπήρχε η δυνατότητα και δεν κατάφερα
τελικά να εξειδικευτώ σε έναν τομέα. Γι’αυτό έχω μετανοιώσει.


8.
πιστεύω ότι το εκπληκτικότερο μουσικό δημιούργημα παγκοσμίως είναι η Carmen του
...Bizet, βεβαίως, βεβαίως...(παίζει να το έχω σε περισσότερες από 15
εκτελέσεις, σε όλα τα μέσα!)


9.
είμαι περήφανος για τη δισκοθήκη μου (...αλλά και την βιβλιοθήκη μου!)


10.
μου αρέσει να ακούω μουσική και να διαβάζω κείμενα και άρθρα που με ταξιδεύουν
και μου ανοίγουν τους πνευματικούς μου ορίζοντες.


11.
τρομάζω εύκολα με οτιδήποτε ...


12.
αγαπώ όλα τα ζώα (εκτός από κάποια έντομα) ...με τους ανθρώπους έχω ένα
θεματάκι!


13.
έχω ελάχιστους φίλους και πολλούς γνωστούς. Θα ήθελα κι άλλους...


14.
δεν ξέρω να μαγειρεύω ούτε ομελέτα!


15.
έχω κάνει ταξίδια με ΚΤΕΛ και με το αυτοκίνητο. Τα πιο αξέχαστα έγιναν με την
μία και μοναδική σχέση που είχα ...αντιπαθώ τα καράβια και δεν μπαίνω σε
αεροπλάνο.


16.
δεν τα πάω καθόλου καλά με τους αριθμούς, τις πράξεις και γενικά τα μαθηματικά.
Ίσως γι’αυτό το ταμείο να είναι πάντα ...μείον!


17.
το δωμάτιό μου είναι γεμάτο από βιβλία, περιοδικά, χάρτες, δίσκους, cd, σκόνη,
πούπουλα από τα τσουλούφια και ...είμαι δεμένος με όλα.Με τους ανθρώπους
δένομαι δύσκολα γιατί όπως είπαμε και πριν, έχω ένα θεματάκι!


18.
...με πειράζει σε όλες τις μορφές της, η μέντα, εκτός από τις τσίχλες!


19.
έχω φωτογραφική μνήμη και θυμάμαι πράγματα και καταστάσεις από πολύ μικρός.
Αυτά δύσκολα σβήνονται ή ξεχνιούνται. Γενικά έχω πληγωθεί από ανθρώπους.


20.
μου λείπει το ερωτικό και σεξουαλικό στοιχείο στη ζωή μου. Θα το ήθελα!


21.
στο σπίτι κυκλοφορώ ξυπόλυτος και συνέχεια κάνω κάτι, ακόμα και με 40 πυρετό.


22.
έχω τεράστια υπομονή, αλλά μην μου πατήσεις τον κάλο! Γίνομαι Τούρκος...(βλέπε
...Χαρούν!)


23.
αγαπημένο βιβλίο από παιδί, ο Δον Κιχώτης, του Θερβάντες. Αυτός ο παρεξηγημένος
ιππότης που πέρασε τόσα και τόσα (έστω και στη φαντασία του) μου έγινε η
μεγαλύτερή μου συμπάθεια !


24.
μου αρέσουν οι ταινίες τρόμου και τα θρίλερ, κυρίως αυτά που βασίζονται είτε σε
αληθινά, είτε σε αληθοφανή περιστατικά και γεγονότα.


25.
πιστεύω ότι υπάρχει ζωή μετά το θάνατο, αλλά και όλες αυτές τις θεωρίες που
στηρίζουν ότι υπάρχουν ψυχές και πνεύματα και στοιχειά, ανάμεσά μας!


26.
αν είχα κερδίσει πολλά λεφτά, σίγουρα δε θα ήμουν πλέον στην Ελλάδα. Αυτός ο
τόπος δεν σώζεται με τίποτα. Εγώ πλέον τα σιχάθηκα όλα...


27.
μην πιστεύετε ότι θα’ρθουν καλύτερες μέρες. Είμαι απαισιόδοξος. Προς το
χειρότερο πάμε...


28.
έχω μετανοιώσει που δεν προσπάθησα περισσότερο να αλλάξω πράγματα και
καταστάσεις με δυσάρεστες εξελίξεις στη ζωή μου. Η ζωή τελικά είναι αγώνας για
ό,τι κάνεις...


29.
έχω αλλάξει περισσότερα από 10 επαγγέλματα και ειδικότητες μέχρι στιγμής, με τα
οποία καταπιάστηκα ελάχιστο χρόνο, είτε για να καλύψω τα έξοδά μου, είτε για να
καλύψω τον ελεύθερο χρόνο μου. Σίγουρα, δεν εξειδικεύτηκα κάπου...


30.
το ταμείο είναι ...μείον! σας το’πα;;; (επίσημα πτώχευσα από το 1ο μνημόνιο!)


31.
πάντα ήθελα ένα καλό και ακριβό πικάπ, με εξειδικευμένες ρυθμίσεις στον βραχίονα...
αλλά θα περιμένει μέχρι την επόμενη ζωή αυτό!


32.
είμαι εθισμένος στον καπνό. Αυτή τη μυρουδιά δε θα μπορέσω ποτέ να τη βγάλω από
πάνω μου (...κι ούτε θέλω είναι αλήθεια!). Δε θα μπορέσω ποτέ να την ξεπεράσω
σαν μυρουδιά ...είναι πραγματικός εθισμός...


33.
με τον Τσουλουφάκο θα γεράσουμε παρέα. Δύο φορές το’σκασε και πήγε κι έκανε
βόλτα στον κήπο, κι ύστερα γύρισε πάλι μόνος του... αδυναμίες που δεν
κρύβονται!


34.
(σκέφτομαι και γράφω, όσο ο υπολογιστής μου κατεβάζει ενημερώσεις, γιατί μου
την έχει βιδώσει αυτή η αργοπορία. Μα 300 ενημερώσεις;;; Έλεος!)


35.
με την πρώτη ευκαιρία φεύγω για το πιο μεγάλο ταξίδι με το αυτοκίνητο (εκτός
Ελλάδας φυσικά). Δίπλα σε παραλία θα είμαι, όσοι πιστοί, προσέλθετε !


36.
απεχθάνομαι τον χορό !!!!


37.
ο κάδος σκουπιδιών μου στον χώρο μου, αποτελείται από: 80% χαρτί υγείας που
περιέχει καθαρισμένες ακαθαρσίες πτηνών, 10% υπολείμματα από σπόρους των
πτηνών, 5% τρίχες μου (γιατί μαδάω!) και πούπουλα των πτηνών, και 5% άλλα


38.
λατρεύω τη θάλασσα, τη μυρουδιά, την αλμύρα και την ηρεμία που σου προκαλεί.
Θα’θελα να έμενα μόνιμα δίπλα της ...χωρίς απαραίτητα να κολυμπάω κι όλας!


39.
είμαι περήφανος για τους στίχους μου και τα γραπτά μου, κι ας μην εκδόθηκαν ή
μελοποιήθηκαν ποτέ! Στην επόμενη ζωή κι αυτά ...


40.
Α! Είμαι και τριχωτούλης! Σας το’πα;;; Αν δείτε κάπου, κάποτε ένα αρκουδάκι
στην παραλία, μην τρομάξετε ...εγώ θα’μαι !!!! χιχιχιχι


Τσα!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου