Τύχη


~~~

Επάνω στα πολύχρωμα ανθάκια της αυλής μου
πλατσούριζε στα μουλωχτά, στο βιός μου μια ουρά
κι από το φτέρωμα το γκρι πήρα να ζωγραφίσω
ένα μπουντρούμι, φυλακή με κίτρινο σκαρί

είναι ένα ψέμα ο έρωτας και σ΄έχουν κοροϊδέψει
όσοι με λόγια σου έταζαν σε μεθυσμένη γη
αν το πιοτό που σου έδωκαν πλέον σ΄έχει μαγέψει
πίνανε τα χιλιόμετρα και καίγαν το φιλί

έκανα σύντομη ζωή, μα πιο πολλές στερήσεις
κι από παιδί ταξίδευα χτίζοντας μια ζωή
λάθος που επιθύμησα άλμπουρο να΄βρω τύχη
στις πλάτες μου τα κρίματα, σημαία ένα φιλί

ήταν μι΄αγάπη χωνευτή κατάχωτη στις φτέρες
που΄δωκε λόγο η αφορμή και κίνηκε να ορμήσει
να κατακτήσει κορυφές πέρα απ΄τη Σαντορίνη
ανάμεσα σε γάιδαρους και γιοτ της αρπαχτής

έδωκε κι έναν πήδουλα κι έφτασε τέρμα πάνω
όπου τ΄απέραντο γαλάζιο δένει μ΄ένα σχοινί
λύθηκαν οι αγάπες και το΄πιανε άσπρο πάτο
στου Άη Νικόλα το στρατί και στο hotel Φανή

λυπάμαι μόνο όσα παιδιά αύριο θα΄ναι επαίτες
και θα μου πουν, δε γνώρισα γαλάζιο τι θα πει
από μια χώρα ολόγιομη σε μουσκεμένες πέτρες
στα χέρια μου έναν πλίνθο και σ΄όποιο κεφάλι βρει

επάνω στα πολύχρωμα ανθάκια της αυλής μου
κείτονται έτσι απρόσμενα στιχάκια της στιγμής
συνθέτουνε το παζλ που θες να κατακτήσεις
ε! ράφτα, κάντα ένα πανί και γίνε ο νικητής

είναι ένα ψέμα ο έρωτας και σ΄έχουν κοροϊδέψει
όσοι φαντάζαν κίβδηλοι για τα λεφτά στην τσέπη
πλήρωσες μέχρι άυλες θηλυπρεπείς ορέξεις
κάτι γλυκόπιοτα ποτά σε κρυσταλλένια υφή

έκανα σύντομη ζωή, μα πιο πολλές στερήσεις
κι από παιδί ταξίδευα χτίζοντας μια ζωή
λάθος που επιθύμησα γαμίδια να΄βρω τύχη
στις πλάτες μου τα κρίματα, στον κώλο ένα καυλί

λυπάμαι μόνο όσα παιδιά αύριο θα΄ναι φταίχτες
και θα μου πουν, δε γνώρισα γαλάζιο τι θα πει
από μια χώρα ολάνθιστη σε μουσκεμένες πέτρες
στα χέρια μου έναν πλίνθο και σ΄όποιο κεφάλι βρει...


Γιώργος_Κ

Σχόλια