Θα σ' αγαπώ


Έπρεπε να σ' αγαπώ
και να σιωπώ
σαν την αμίλητη γοργόνα
που ονειρεύεται στα βράχια
της ψυχής σου τα λαμπερά μάτια.
Έπρεπε να κλαίω και να πενθώ
με σιωπηλά δάκρυα όσο ζω
σαν φεγγάρι που μαράθηκε
το λυκόφως της αγάπης σου που χάθηκε
στη θάλασσα της λησμονιάς.
Μα η καρδιά αυτό δεν το αντέχει
στα βάθη της σα θησαυρό να έχει
κρυμμένο μυστικό.
Γι' αυτό θα σ' αγαπώ
σαν ήλιο, σαν αστέρι, σα φεγγάρι
στης ζωής μου τον ξάστερο ουρανό
στης καρδιάς μου το παλάτι
θα τραγουδώ αιώνια
μαζί με τ' αηδόνια
τον πιο γλυκό σκοπό
μαζί με τ' αγγελούδια
τα πιο όμορφα τραγούδια
για σένα θα τα πω.
Για σένα και για μένα θα μιλώ
σαν να είσαι εδώ
μαζί μου στον Παράδεισο
το ρόδο της αγάπης θα κρατώ στο άπειρο
θα μου θυμίζει τ' άρωμά σου και θα σε νοσταλγώ
δε θα τ' αφήσω ποτέ να μαραθεί
ό,τι κι αν συμβεί
θα το ποτίζω με φωτεινά δάκρυα
θα το φωτίζω με το δροσερό αίμα της καρδιάς.
Από μακριά θα με ακούς.
Αν διστάζεις να ζήσεις, θα σιωπάς
τα λόγια μου θα φωτίζουν τη σιωπή σου
που πληγώνει την καρδιά μου σαν το πιο κοφτερό μαχαίρι.
Αν όμως μ' αγαπάς
στείλε μου τα λόγια του ανέμου.
Αν ακούσω τον καλπασμό των κυμάτων
θα καταλάβω πως έρχεσαι κοντά μου
ο πρίγκιπας του παραμυθιού των ονείρων.
Μόνη θα σε περιμένω
ώρες μελαγχολικές
ψηλά στο βυθό
θ' αγναντεύω το δικό σου ερχομό.
Στα χαμένα μου όνειρα θα σ' αναζητώ.
Στο λευκό μαντίλι της καρδιάς
τ' όνομά σου θα κεντώ
με τ' αθάνατο αίμα της χρυσής κλωστής
και σα θα 'ρθεις για να με δεις
θα στο χαρίσω για να μ' αγαπάς
στο χρονικό της ζωής.
28/5/06

Σχόλια

  1. Ελένη με εκπλήσεις!

    Δεν περίμενα κάτι τόσο όμορφο σήμερα...

    Μάλλον έχεις πονέσει για να γράψεις κάτι τόσο ...ελπιδοφόρο!

    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν διστάζεις να ζήσεις, θα σιωπάς...
    Στα χαμένα μου όνειρα θα σ' αναζητώ...
    Ελένη αυτό που είπε και ο Γιώργος, με εκπλήσεις...
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώργο και Νικολέττα, σας ευχαριστώ. Εννοείται ότι έχω πονέσει πάρα πολύ.Μ' αρέσει να κάνω εκπλήξεις κι επειδή σας αγαπώ πολύ και τους δυο θα ήθελα να μπορώ να σας κάνω εκπλήξεις συνέχεια. Φιλιά και στους δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου