Απλά σε σκέφτομαι


Δε θα σου πω τι είδα, θα σου πω τι ένιωσα Μαρία
Αλήθεια είναι πως νιώθω υπέροχα απόψε
Μάτι δεν έχω κλείσει όλη τη νύχτα. Έμεινα άγρυπνος
Είμαι καλά κι αυτό αρκεί
Απλά σε σκέφτομαι
Κι έγειρα γλυκά-γλυκά στο στρώμα ν’ αποκοιμηθώ
Σε είχα κρύψει λέει, στην αγκαλιά μου
Και το κορμί σου γέμιζα φιλιά. Δεν ήταν όνειρο
Ήταν σαν όνειρο Μαρία
Και παραμύθια σου έλεγα για την αγάπη
Αλήθεια είναι πως σ’ αγαπώ. Να το πιστέψεις
Κι έστεκα πλάι στο κορμί σου και το κοίταγα
Αυτό με ξύπναγε, με μάγευε γλυκά και μ’ αποκοίμιζε
Ήμουνα λέει, στον ουρανό και με ταξίδευε
Χάιδευα όλο σου το είναι κι αυτό με πήγαινε
Όπως τα μάτια τα μελιά, μου χαμογέλαγαν
Κι όπως το βλέμμα σου, κάρφωνε το δικό μου
Έτσι απλά σ’ ονειρευόμουν
Μα τώρα βρήκα στο κορμί σου έναν Παράδεισο
Κι από τ’ αστέρια, μου ‘ναι δύσκολο να έρθω
Πες μου τα λόγια. Πες μου
Που παρασέρνουν τις αισθήσεις
Και δεν τα ‘πλασε η γλώσσα. Πες μου
Κι απ’ τις αέρινες του πάθους, παραισθήσεις, ξύπνα με
Κι εγώ θ’ ακούω κάθε λέξη απ’ τα μάτια σου
Απλά σε σκέφτομαι, Μαρία
Όλα τα βράδια που περνούν, απλά σε σκέφτομαι
Και κολυμπάω στις ψυχής σου τ’ άστρα
Που χρόνος για όνειρα; Πες μου
Πες μου πως ήσουν στην τρελή μου φαντασία
Ο,τι κι αν πεις, θα σε πιστέψω
Δε νιώθω κούραση καθόλου. Νιώθω υπέροχα τώρα
Κι αν κάποτε έχανα τα όνειρα, πάλι τα ίδια θα ‘βρισκα
Δώσε μου ένα ραντεβού, για κάποια επόμενη Δευτέρα
Δώσε μου. Κι εγώ στην ίδια τη ζωή σου θα ‘ρθω
Για να κρυφτώ δειλά μες στο κορμί σου
Ξύπνα με τώρα. Πες μου τις λέξεις που μιλάνε για τον έρωτα
Εγώ τον έζησα Μαρία, έστω κι αν ήσουν μακριά μου. Τον ένιωσα
Είμαι καλά κι αυτό αρκεί
Κι αλήθεια είναι πως νιώθω υπέροχα απόψε.

Σχόλια

  1. Γιώργο, εγώ απλά σε θαυμάζω! Απλά λόγια γεμάτα όμορφα συναισθήματα! Είμαι χαρούμενη που νιώθεις υπέροχα. Έτσι νιώθουμε όταν είμαστε ερωτευμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δανείστηκα το ποίημα σου, αναφέροντας φυσικά το όνομα σου και την σελίδα από όπου το βρήκα. σε ευχαριστώ..είναι πολύ πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ Sanny! Αν θέλεις πρόσθεσέ με στο face να έχουμε καθημερινή επικοινωνία από αυτό το σύνδεσμο http://www.facebook.com/profile.php?id=698129066

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' ευχαριστώ πολύ !!
    Βρες με στο facebook αν θέλεις...
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000198375406

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου