Nessun dorma


Σήμερα γνώρισα τ’ αστέρια και τον ήλιο
κι έχω στην τσέπη ένα μήλο, να ‘βρω κουράγιο
- την αφρισμένη θάλασσα
το κύμα και τον βράχο, ν’ αντικρύσω

στάσου
σήμερα έκλεψα χρυσό απ’ τα μαλλιά σου
κουτάλες μέλι, απ’ τα μάτια σου

φτερά και πούπουλα, έστρωσα για χαλί
να μοιάζω μ’ έρμαιο καράβι, στ’ ανοικτά
που γέρνει η ζωή του

κι όσο ποτέ μου δε τη βάσταξα
κι όσο δε τη λαχτάρησα
τη λάτρεψα για σένα, κι άντεξα κι αγάπησα

μονάχα δως μου ένα φιλί στο πρόσωπο
κι ένα στα μάτια
- να μοιάζω μ’ έρμαιο καράβι, στ’ ανοικτά
κι εσύ ο άνεμος, που παγιδεύει τ’ άστρα

έτσι δειλά να σε αγγίξω, μόλις γείρεις το κορμί
και τις πληγές σου, μ’ έρωτα θ’ αλείψω
που τις ένιωθα για χρόνια

στεριά δε βρήκα μέχρι τώρα, να σε λησμονήσω
κι όπως τα χείλη θα χαϊδεύουνε τα χείλη
στην αγκαλιά μ’ ορμή, θα σ’ ακουμπήσω.

Σχόλια

  1. Ομορφο και ιδιαιτερο..
    η γραφη σου γενικα κρυβει κατι το ιδιαταιρο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, το ίδιο μου γράφουν και στα περιοδικά λογοτεχνίας που δημοσίευσαν τα έργα μου...

    Ο Γιώργος έχει μια δική του ιδαίτερη γραφή
    ...λίγοι όμως γνωρίζουν το γιατί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώργο, καλημέρα. Μοναδική και ξεχωριστή είναι η γραφή σου γιατί βγαίνει μέσα από μια μοναδική και ξεχωριστή ψυχή. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι ούτε γράφουμε όλοι με τον ίδιο τρόπο. Μου αρέσει που βάζεις στο ποίημα σου όμορφες εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο καθένας μας Ελένη, γράφει με έναν δικό του προσωπικό τρόπο, έχει ένα προσωπικό ύφος γραφής που τον κάνει να ξεχωρίζει!
    Ψυχή έχουμε όλοι, αισθήματα εννοείται πως έχουμε γιατί αλλιώς πως θα γράφαμε ποίηση, μα πάνω από όλα έχουμε την επιθυμία να γευτούμε ότι στερηθήκαμε!
    Καλημέρα και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να μην πώ κι εγώ τα ίδια!!!
    ξέρεις μου έκανε εντύπωση το φιλί στα μάτια...αλλά αυτό δεν έιναι καλό,φιλί στα μάτια=χωρισμός...

    όσο για τον τίτλο, μου άρεσε αλλά δεν ξέρω κατα πόσο κολλάει!
    ή εκτός, όπως το βλέπει κανείς!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nessun dorma!... Tu pure, o Principessa,
    Nella tua fredda stanza
    Guardi le stelle
    Che tremano d'amore e di speranza.
    Ma il mio mistero è chiuso in me,
    Il nome mio nessun saprà!
    Solo quando la luce splenderà,
    Sulla tua bocca lo dirò fremente!...
    Ed il mio bacio scioglierà il silenzio
    Che ti fa mia!...


    :) Καλησπέρα Πριγκιπέσσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. xexexe

    http://en.wikipedia.org/wiki/Nessun_dorma


    ήμουν σίγουρος! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου