Τα όνειρά μου


Εκεί που αρχίζουν τα όνειρά μου
τ' αηδόνια λένε τραγούδια
για την αγάπη στην καρδιά μου.
Η μοναξιά γεμίζει από λουλούδια
του δικού σου Παράδεισου.

Ο πόνος γίνεται μελωδία μυστική
του έρωτα η μουσική
διώχνει τα σύννεφα.
Ο ουρανός γεμίζει αστέρια
που έχουν ανθίσει στα μάτια σου.

Αχ, θάλασσά μου δροσερή
στην αγκαλιά σου πάρε τα όνερά μου
κλάψε γι' αυτά που 'χουν χαθεί
στείλε το κύμα να τα πάρει μακριά μου.

Καθώς θα περπατάω στην ακτή
το τραγούδι θα λέω των κυμάτων
μέχρι κοντά μου να ξαναρθεί
θα προσμένω το καράβι των θαυμάτων.

9/7/07

Σχόλια

  1. ksedipsases ta aidonia tou dasous mou.
    o erotas ton logon sou egine ixos flogeras sta kladia..
    ta asteria tou ouranou sou kentisan ena karawi...
    kai i thalassa psixi sou anigei ton dromo gia tin sintomi tis agapis sou epistrofi.

    iperoxo to karawi tis agapis sou.
    na eisai panta kala.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιωάννη, χαίρομαι που σ' αρέσουν τα ποιήματά μου. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το ξέρεις ότι θα μπορούσες κι εσύ να γράψεις όμορφα ποιήματα; Βλέπω πως έχεις την ικανότητα να γράφεις ποιητικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου