Φρασοπαίχνιδο


Ευχαριστώ τη Μαρία Νικολάου (Ηλιαχτίδα) για την πρόσκληση που μου έκανε να συμμετέχω στο παιχνίδι φράσεων με τους εξής κανόνες:

Σχολιάζουμε μια γνωστή φράση ενός συγγραφέα ή ποιητή και μια προσωπική φράση του συναδέλφου blogger τις οποίες μας πασάρει ο συνάδελφος blogger για να τις σχολιάσουμε.

Στη συνέχεια επιλέγουμε μια γνωστή φράση συγγραφέα ή ποιητή και μια προσωπική μας φράση και τις πασάρουμε σε πέντε bloggers τους οποίους προσκαλούμε να συμμετέχουν στο παιχνίδι φράσεων.

Φράση συγγραφέα ή ποιητή:

"Μήπως λοιπόν πρέπει να έχει κανένας σπουδάσει
τον κόσμο, για να μάθει να αγαπάει τη φύση..;
Αν οι νέοι άνθρωποι το ήξεραν αυτό, πόσα βάσανα
θα απέφευγαν! Πόσες δυσαρέσκειες των πικρών ημερών
θα μπορούσαν να γλυτώσουν! Πώς θα έμεναν στην γεννέθλια
γη τους , πόσο θα ήταν ευτυχισμένοι!"

ΝΤΕ ΖΙΡΑΝΤΕΝ

Σχόλιο: Θα πρέπει οι γονείς και οι δάσκαλοι να βοηθήσουν τα παιδιά από μικρά ν’ αγαπούν, να προστατεύουν και να φροντίζουν τη φύση και τα ζώα. Αν αυτό τους γίνει βίωμα, όταν θα μεγαλώσουν, θα διατηρήσουν στην καρδιά τους για πάντα την αγάπη για τη φύση.


Προσωπική φράση του blogger που με προσκάλεσε:

«Το να αγαπήσεις εναν άνθρωπο
είναι πολύ εύκολο..
Το να σε αγαπήσουν επίσης..
Το να αγαπήσεις κάποιον και να αγαπηθείς
από αυτόν
δύσκολο και σπάνιο..»
Ηλιαχτίδα

Σχόλιο: Είναι θέμα τύχης. Όταν συναντήσεις τυχαία τον άνθρωπο που σου ταιριάζει, όλα είναι εύκολα. Κι εσύ τον αγαπάς και του χαρίζεις την καρδιά σου κι εκείνος σ' αγαπά και σου χαρίζει τη δική του καρδιά. Κι η αγάπη αυτή μένει για πάντα στην καρδιά και στους δύο.

Επιλογή φράσης συγγραφέα ή ποιητή:

«Κάνε γρήγορα. Μη χαζεύεις. Τα όμορφα πράγματα στη ζωή κρατούν όσο και η βροχή ανάμεσα στα δάχτυλά σου. Το θέμα είναι να μην ξεχαστείς και δεν απλώσεις την κατάλληλη ώρα τη χούφτα σου.»

Αλκυόνη Παπαδάκη

Επιλογή προσωπικής μου φράσης:

«Το δάκρυ της ψυχής
θα σου δείξει το δρόμο
που οδηγεί στην αγάπη
μέσα από τον πόνο
θα σου μάθει.»

Προσκαλώ τους εξής πέντε φίλους και φίλες να συμμετέχουν στο παιχνίδι φράσεων:

1) Ανατολή
2) ellinida
3) Γλαρένια
4)Γιάννης Φιλιππίδης
5) Κώστας

Σχόλια

  1. δεν ηρθα για το παιχνιδι
    ηρθα εδω
    για σου πω
    ευχαριστω
    μονο
    ισως αργοτερα σου πω κι αλλα
    αλλα
    αυτο το ευχαριστω
    κρατησε το
    ειναι πολυ
    βαθυ
    και ξερω πως μπορεις να κατανοησεις
    ποσο σημαντικο ειναι
    οταν αξημερωτα
    ερχεται ενας αγνωστος για να στο πει
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. etalon, έλα και στη χώρα του ονείρου.
    Αν διαβάσεις εκεί όλα μου τα ποιήματα, θα καταλάβεις πόσο έχω πονέσει.
    Τα ποιήματά μου τα γράφω πάντα μέσα από την καρδιά μου.
    Εκφράζουν τα δικά μου συναισθήματα, την αγάπη, τον πόνο και τα δάκρυα.
    Μπορώ να νιώσω εκείνους που πόνεσαν σαν κι εμένα.
    Ελπίζω να σε βοήθησα.
    Αν ακολουθήσεις τις συμβουλές μου, θα δεις πόσο δίκιο έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου