Χριστούγεννα χωρίς εσένα


Κι αν μου λείπεις ;
Χριστούγεννα είναι
κι οι πευκοβελόνες
μου τρυπούν τα δάχτυλα
Κι αν σου λείπω;
Πρωτοχρονιά είναι
και τα στολίδια θαμπώνουν
μες τα μάτια μου
Σπασμένα στο πάτωμα
πάνω τους πατώ
Τα πόδια μου ματώνουν
μα πιο πολύ στη καρδιά μου φτάνουν
πολύχρωμα κομμάτια κοφτερά
Αλλη μια πρωτοχρονιά
χωρίς εσένα
κι οι μνήμες έρχονται
Αγιοβασιλιάτικο δώρο
σε μαύρο κουτί
Κι άλλα Χριστούγεννα
χωρίς εσένα
και τα αγγελάκια στα δέντρα
δε κρατούν πια καμπανούλες
μονάχα μια λύρα χρυσή
την απουσία σου να τραγουδούν
και του Χριστού τη θεία γέννηση
Τη νύχτα εκείνη όλα γύρω μου γυρνούν
πολύχρωμα κομματιασμένα
Χαραγμένα σ αγαπώ
σε παλιά στολίδια
ξεχασμένα σε υγρό πατάρι
Στολίδια που χάσαν τη γιορτή
και στα αζήτητα μείναν
να θυμίζουν παλιότερες γιορτές
κι ευτυχισμένες στιγμές

Σχόλια

  1. Ξεχειλίζει από συναίσθημα και αναμφίβολα μιλάει για πολλούς ανάμεσά μας. Όπως και να 'χει, σου εύχομαι ήρεμες μέρες και να περάσουν όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα. Φιλιά, καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λυπάμαι, λυπάμαι που γράφουμε τόσο ωραία ποιήματα για το χωρισμό, όταν δεν υπάρχει άλλος δίπλα μας να μιλήσουμε για τον έρωτα!
    Μου έκανες την καρδιά περιβόλι ...αλλά με κέρδισες! Πανέμορφο, μέσα στη μιζέρια του..
    όπως κι εγώ, έτσι μόνος κάθε Χριστούγεννα!
    Εύχομαι οι φετινές γιορτές να μας αφήσουν, περνώντας από μέσα μας, με λιγότερη ψυχική οδύνη, εμάς που μείναμε πίσω και φάγαμε τη σκόνη των "πεπειραμένων της ζωής" με ο,τι κι αν σημαίνει αυτό! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαλασσάκι μου τη καλημέρα και την αγάπη μου με τις πιο θερμές ευχές μου για το νέο έτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιώργο να μη λυπάσαι συχνά η μοναξιά μας είναι η καλύτερη φίλη . Καλύτερα μόνη μου παρά με ανθρώπους που δεν αξίζουν. Τη καλημέρα και τις ευχές μου για το 2008

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου