Συμβατός δότης συναισθημάτων

Αν καταφέρατε και φτάσατε μέχρι εδώ, μαζεύοντας λοιπόν τις κακίες μου και βγάζοντας τη χολή μου κι άλλες φορές οργιάζοντας με τις λέξεις μου για έναν χειρότερο κόσμο από αυτόν που μας έταξαν, να σας πω ένα μεγάλο ΜΠΡαβΟ ! Ίσως σταθήκατε τυχεροί που διαβάσετε αυτές τις γραμμές, που ως άλλες σιδηροτροχιές, έτρεξαν στο διαδίκτυο μέσα από την ηλεκτρονική μου καταγραφή, άλλοτε της σκέψης μου κι άλλοτε της κακίας ή της συμβουλής μου, πλάθοντας μια γενική εικόνα για τον κόσμο. Σίγουρα τα αρχεία αυτά, κείμενα, φωτογραφίες, παλιοί έρωτες, παλιοί στίχοι, διασώθηκαν και καταχωρήθηκαν στον μαγνητικό τομέα ενός εξωτερικού σκληρού αποθηκευτικού δίσκου για να γίνουν ιστορία…
ΙΣΤΟΡΙΑ !
…για τον ιστορικό του μέλλοντος που θα ήθελε να καταπιαστεί με έναν απρόσμενο έρωτα, με απροσδόκητο φινάλε, μια ερωτική απογοήτευση ίσως, αλλά και μια κοινωνική καταγραφή (και κατακραυγή!) της σημερινής πραγματικότητας όπως κανείς δεν σκέφτηκε ακόμα να συνοψίσει ή να σιγοψήσει αυτές τις εικόνες και τις ιδέες στη σχάρα του μπάρμπεκιου της ζωής μας..!

τεύχος 1. στο SlideShare
τεύχος 2. στο SlideShare

τεύχος 1. στο Scribd
τεύχος 2. στο Scribd

Σχόλια